Tuesday, December 1, 2015

Satu Bulan

Bismillah ♥

A few days or a few weeks from the  last post right ? Its getting more busy nowdays. Too many assignments and projects that need to be submit within this two weeks. Of course, life of student right. :)

Sekarang dah masuk bulan Disember, itu tandanya yang ada lagi sebulan lebih sebelum aku terbang balik ke Semenanjung. Tak sabar den haih. Hahaa. Tetapi, dalam kegembiraan itu ada hakikat yang pahit yang harus aku telan iaitu, kena menghadap tiga minggu peperiksaan akhir.

Ada 29 hari lagi sebelum kertas peperiksaan pertama aku tiba. Risaunya tak payah cakap lah. Takut sangat dapat result macam sem 1 hari tu. Malu sangat sampai tak sanggup nak bagitahu Mak dengan Ayah. Harap harap kali ni, aku dapat bagitahu dengan senang. :)

Aku ni pandai tak da lah sangat. Dalam kategori biasa biasa aje sebab tu kena usaha lebih sikit dari orang lain dekat sini. Kawan kawan aku semua nya pandai pandai tak macam aku. Kadang kadang segan bila duduk dengan diorang. Kadang kadang terasa bodoh ja diri ni bila kita sebut tentang sesuatu, kemudian kawan sebut tentang sesuatu yang sama yang mana sebenarnya kita sebut salah tapi dia diamkan saja.Boleh rasa tak perasan waktu ? :')

Haih. Maafkan aku. Aku dah niat tak nak cerita apa apa pasal orang lain dekat dalam ni. Apa yang aku nak cerita semua yang berkaitan dengan diri aku. Sebab aku sedang berusaha untuk tidak bercakap soal orang lain. Maafkan aku lagi sekali.

Dan sebelum tak tahu nak kata apa dah, doakan aku semoga dapat menghadapi peperiksaan akhir yang akan datang dengan tenang dan dapat jawab dengan sebaiknya. Aaminn.

No comments:

Post a Comment

:)

Like ?